آیا دستگاه لیزر الکساندرایت بهترین دستگاه لیزر است؟

۷ بازديد

همه موهای زائد بدن را می توان به وسیله لیزر از بین برد. زنان بیشترین درخواست برای لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی، زیر بغل، پاها و صورت را دارند؛ اما مردان درخواست لیزر موهای زائد در ناحیه کمر، سینه، صورت و پاها را دارند.

نور حاصل از دستگاه لیزر الکساندرایت بدون آنکه به پوست آسیبی وارد کند از پوست عبور کرده و فولیکول های مو آن را جذب خواهند کرد. این لیزر بدون آنکه آسیبی به بافت های اطراف برساند جذب می شوند. ملانین به مقدار زیاد در مو وجود دارد، بنابراین ملانین مو نقش تعیین کننده ای برای جذب لیزر دارد. هر چه موها تیره تر باشد مقدار ملانین بیشتر است و تأثیر لیزر نیز افزایش می یابد و هر چه موها روشن تر باشد مقدار ملانین کمتراست و تأثیر لیزر نیز کاهش می یابد. ملانین طول موج خاصی از نور لیزر را جذب می کند، نور به گرما تبدیل می شود و فولیکول مو را از بین می برد. در نتیجه موهای زائد این منطقه رشد نخواهد کرد و یا رشد آن بسیار کم می شود. پس می توان نتیجه گیری کرد که نوع دستگاه و طول موج دستگاه نقش بسزایی برای از بین بردن موهای زائد دارد.

چرا کاشت ابرو

۵ بازديد

علاوه بر کاشت ابرو روش‌های متعددی برای جبران کم پشتی و ریزش ابرو وجود دارد. به عنوان مثال تاتو، یا آرایش روزانه از راه‌هایی است که به افراد پیشنهاد می‌شوند اما باید گفت که این روش‌ها مصنوعی و موقتی‌اند و ظاهر غیر طبیعی دارند. همچینین مشکل دیگری که در مورد این روش‌ها وجود دارد این است که باید دائماً آنها را تکرار کنید تا نتیجه اولیه را داشته باشند. بنابراین هم به لحاظ نتیجه، هم به لحاظ هزینه و هم به لحاظ دوام روش قابل توجیه نیستند.

اما در کاشت ابرو از موهای طبیعی خود فرد استفاده می‌شود و برداشت و کاشت موها دائمی است بنابراین هیچ مشکلی با گذشت زمان به وجود نخواهد آمد. علاوه بر این کاشت ابرو ظاهر طبیعی ایجاد می‌کند که دقیقاً شبیه ابروی طبیعی خود فرد خواهد بود. ضمناً این عمل تنها یک بار انجام می‌شود و بدون درد و عوارض خاص است. رشد مناسب ابرو و پرپشتی طبیعی آن باعث می‌شود نگرانی شما از نظر ظاهری رفع شده و اعتماد به نفس از دست رفته‌‌تان جبران گردد. سایر مزایای کاشت ابرو به شرح زیر هستند:

 

قرینگی ابروها و کل چهره

بهبود حالت چهره و جوان‌تر به نظر رسیدن فرد

طبیعی و ماندگار بودن کاشت

تاثیر و نتیجه بهتر نسبت به سایر روش‌ها

بهبود نقص‌های طبیعی ابرو مثل شکستگی و جای زخم

محافظت از چشم‌ها در برابر عرق و مواد آرایشی به خصوص در فصل تابستان

راحتی در رنگ کردن یا ایجاد حالت در ابرو

اولین مطالب آزمایشی من

۵ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۶ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.